ФКФ Ренцель Україна | Ваш партнер зі стимулювання збуту | Збільшуйте свої продажі разом з нами


Рахунки клієнтів

Відкрити рахунок

Якщо Ви ще не розміщували замовлення через онлайн-магазин VKF Renzel, то це можна легко зробити, відкривши особистий онлайн-рахунок. Вам необхідно це зробити, навіть якщо раніше Ви робили замовлення телефоном, поштою або за допомогою факсу. Автоматична передача даних клієнта в цьому випадку не застосовується. Виберіть нову реєстрацію в розділі «Акаунт» підпункт «Реєструвати» в меню "Акаунт". Розділ "Акаунт" знаходиться у верхній частині сторінки. Або просто перейдіть за наступним посиланням:
Відкрити онлайн-рахунок »
Крім цього, Ви можете легко створити акаунт в процесі розміщення замовлення. Для розміщення замовлення в нашому онлайн-магазині реєстрація не є обов'язковою, оскільки Ви також можете звертатися до нас, не реєструючись, однак, в такому випадку, Ви не можете користуватися перевагами, які мають зареєстровані клієнти.

Вхід в систему і вихід з системи в якості клієнта

Вхід в систему
Ви можете увійти в систему в будь-який час через меню "Акаунт" (Рахунок), що можна знайти у верхній частині сторінки. В якості альтернативи Ви можете перейти за наступним посиланням: Зареєструватися як клієнт »
Крім того, Ви можете увійти в систему в процесі розміщення замовлення.

Вихід з системи
Просто натисніть на «вихід» у верхній частині сторінки.
В якості альтернативи ви можете вийти за наступним посиланням: Вихід »
 

Забуті реквізити входу в систему

Забули пароль
Якщо ви забули пароль для входу в систему, то його можна легко замінити новим паролем. Виберіть «Забули пароль?» В меню «Aкаунт» у верхній частині сторінки або в реєстраційному формулярі в процесі замовлення.
В якості альтернативи Ви можете перейти за наступним посиланням: Забули пароль »
Введіть Вашу адресу електронної пошти в видиму частину поля і натисніть кнопкою миші на «Запит пароля». Ми негайно автоматично відправимо Вам лист з посиланням для зміни пароля. Натисніть кнопкою миші по цьому посиланню, після чого можна відразу ж встановити новий пароль (мінімум шість знаків). Будь ласка, враховуйте, що змінити пароль з використанням даного посилання можна тільки протягом шести годин після відправлення запиту.
Після введення нового пароля Ви зможете автоматично увійти в систему.

Забули адресу електронної пошти
У разі, якщо Ви забули адресу електронної пошти, з якою Ви зареєструвалися, необхідно виконати наступні дії:
Якщо Ви не впевнені, чи реєструвалися Ви раніше, скористайтеся формуляром «Створити обліковий запис» і спробуйте створити новий обліковий запис, використовуючи свою адресу електронної пошти. Якщо ваша адреса є в пам'яті, система повідомить про це. Якщо адреса вашої електронної пошти відсутня в системі, то можна відразу ж відкрити новий обліковий запис.
Якщо Ви впевнені, що у Вас вже є акаунт клієнта, і бажаєте використовувати його знову, але не пам'ятаєте адресу електронної пошти, яка введена в пам'ять, зв'яжіться з нами за адресою: info@vkf-renzel.com.ua. Якщо у Вас вже є обліковий запис, ми відправимо Ваше ім'я користувача електронною поштою. Пароль ми вислати не зможемо.

Оновлення даних про клієнта

Зміна реквізитів доступу
Також Ви можете змінити пароль самостійно в обліковому записі. Увійдіть в систему, використавши меню «Акаунт» («Особовий рахунок») у верхній частині сторінки, вибравши «Мій акаунт» («Мій особистий рахунок»). Тут, в розділі «Реєстраційні дані», Ви можете змінити Ваш пароль.
Альтернативний варіант - дотримуйтесь вказівок за посиланням: Змінити пароль »

Якщо ви забули пароль, будь ласка, натисніть кнопкою миші на: Забули пароль »

Можна вручну змінити адресу електронної пошти, яка використовується для входу в систему. Щоб зробити це - зв'яжіться з нами електронною поштою sales@vkf-renzel.com.

Зміна і розширення адрес
Ви можете увійти в систему, використовуючи меню «Aкаунт» («Особовий рахунок») у верхній частині сторінки, вибравши «Особистий кабінет» («Мій особистий рахунок»). Для внесення доповнення в адресу виставлення рахунку виберіть рядок АДРЕСА ВИСТАВЛЕННЯ РАХУНКУ », а для внесення змін або доповнень до адреси доставки виберіть АДРЕСА ДОСТАВКИ »
Адреса з внесеними доповненнями буде використовуватися при наступному замовленні.

Історія замовлень

Ви можете переглянути ваші попередні замовлення в будь-який час в розділі «Історія замовлень». В даний розділ можна увійти через меню «Aкаунт->«Особистий кабінет» у верхній частині сторінки. В якості альтернативи можна скористатися посиланням Історія замовлень »
 

Список бажаних артикулів

Позиції, якими Ви зацікавилися, можуть бути поміщені в список бажаних артикулів. Функцію «додати в список» можна знайти на сторінці позицій, на клавіші «Додати в корзину». Будь ласка, не забувайте, що для користування цією функцією Ви повинні бути зареєстровані в системі.
Доступ до списку бажаних артикулів може бути забезпечений через меню «Особовий рахунок» у верхній частині сторінки, розділ «Список артикулів». В якості альтернативи можна скористатися посиланням: Список бажаних артикулів »
Будь-який артикул може бути поміщений в список бажаних артикулів. Після чого артикул з даного списку може бути швидко замовлений за допомогою переміщення його до корзини.

Close menu
Вверх