Домофонна система 2-го покоління VoiceBridge
Номер продукта: 10.0540.1Internal Order Number:
Product highlights
- спілкуйтеся чітко і без зайвих зусиль
- автоматичне ввімкнення та вимкнення інтерком-системи
- не потребує спеціальних знань для встановлення
- готовність до негайного використання!
Опис
Спілкуйтеся з клієнтами чітко і без зайвих зусиль. Незважаючи на маски та гігієнічні екрани!
Наш VoiceBridge активується та деактивується автоматично, коли клієнт заходить до касової зони або підходить до стійки обслуговування. З кожного боку гігієнічних бар'єрів встановлено гучномовець. Персонал може вимкнути власний мікрофон за потреби. Він вмикається автоматично, коли інфрачервоний датчик виявляє наступного покупця. Якщо каса або прилавок не обслуговуються, клієнти можуть зручно натиснути кнопку дзвінка (надається за запитом).
Для встановлення системи не потрібні спеціальні знання:
Динаміки оснащені двостороннім дзеркальним скотчем на тильній стороні. Просто зніміть захисну плівку і приклейте до гігієнічної захисної стіни. Підключіть блок живлення до розетки, і ви зможете спілкуватися чітко і без зайвих зусиль!
Наш VoiceBridge активується та деактивується автоматично, коли клієнт заходить до касової зони або підходить до стійки обслуговування. З кожного боку гігієнічних бар'єрів встановлено гучномовець. Персонал може вимкнути власний мікрофон за потреби. Він вмикається автоматично, коли інфрачервоний датчик виявляє наступного покупця. Якщо каса або прилавок не обслуговуються, клієнти можуть зручно натиснути кнопку дзвінка (надається за запитом).
Для встановлення системи не потрібні спеціальні знання:
Динаміки оснащені двостороннім дзеркальним скотчем на тильній стороні. Просто зніміть захисну плівку і приклейте до гігієнічної захисної стіни. Підключіть блок живлення до розетки, і ви зможете спілкуватися чітко і без зайвих зусиль!
Специфікація
Номер продукта | |
Опис
Спілкуйтеся з клієнтами чітко і без зайвих зусиль. Незважаючи на маски та гігієнічні екрани!
Наш VoiceBridge активується та деактивується автоматично, коли клієнт заходить до касової зони або підходить до стійки обслуговування. З кожного боку гігієнічних бар'єрів встановлено гучномовець. Персонал може вимкнути власний мікрофон за потреби. Він вмикається автоматично, коли інфрачервоний датчик виявляє наступного покупця. Якщо каса або прилавок не обслуговуються, клієнти можуть зручно натиснути кнопку дзвінка (надається за запитом).
Для встановлення системи не потрібні спеціальні знання:
Динаміки оснащені двостороннім дзеркальним скотчем на тильній стороні. Просто зніміть захисну плівку і приклейте до гігієнічної захисної стіни. Підключіть блок живлення до розетки, і ви зможете спілкуватися чітко і без зайвих зусиль!
Наш VoiceBridge активується та деактивується автоматично, коли клієнт заходить до касової зони або підходить до стійки обслуговування. З кожного боку гігієнічних бар'єрів встановлено гучномовець. Персонал може вимкнути власний мікрофон за потреби. Він вмикається автоматично, коли інфрачервоний датчик виявляє наступного покупця. Якщо каса або прилавок не обслуговуються, клієнти можуть зручно натиснути кнопку дзвінка (надається за запитом).
Для встановлення системи не потрібні спеціальні знання:
Динаміки оснащені двостороннім дзеркальним скотчем на тильній стороні. Просто зніміть захисну плівку і приклейте до гігієнічної захисної стіни. Підключіть блок живлення до розетки, і ви зможете спілкуватися чітко і без зайвих зусиль!